سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهل روز گذشت؟

دوشنبه 86 تیر 25 ساعت 4:8 عصر

رییس ستاد بزرگداشت درگذشت حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی عصر دیروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت این مرجع تقلید در مردادماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی بنایی، رییس ستاد بزرگداشت درگذشت حضرت آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی حضور خود جوش و پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر آن مرجع تقلید را نشانه پیوندآیت الله فاضل لنکرانی میان مردم و روحانیت دانست و گفت: روحانیت هنوز هم در جان و روح مردم جای دارد.
رییس ستاد بزرگداشت درگذشت آیت‌الله فاضل لنکرانی در ادامه افزود: طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه باید با کسب علم و معرفت روز افزون کمبود شخصیت‌های بزرگ و عالمان دینی در حوزه‌ها و مراکز دینی را پر کنند.
وی به عملکرد مثبت مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در راستای پژوهش‌های فقهی به منظور شناساندن بیشتر ائمه(ع) به مردم اشاره کرد و تصریح کرد: این مرکز به صورت تخصصی و فقهی خدمات مؤثری را به گسترش شناخت تشیع ارایه داده است.
حجت‌الاسلام بنایی در ادامه عملکرد مرجعیت را جهانی خواند و گفت: مسأله مرجعیت امری فراملی و دربرگیرنده همه شیعیان جهان است.
وی افزود: چهلمین روز درگذشت این عالم فرزانه چهارم مردادماه سال جاری مصادف با یازدهم رجب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام بنایی خاطر نشان کرد: ویژه‌نامه خورشید فقاهت دربردارنده بیانیه‌ها و اعلامیه‌های این مرجع تقلید در این مراسم بزرگداشت منتشر و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی در ادامه از انتشار ویژه‌نامه آثار حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در مراسم چلهمین روز درگذشت این مرجع تقلید بسیاری از تربیت‌یافتگان ایشان از دیگر استان‌ها و کشورها حضور خواهند داشت تا یاد و نام یادگار امام خمینی(ره) در حوزه علمیه را زنده نگه دارند.


نوشته شده توسط : مصطفی

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله فاضل لنکرانی
[عناوین آرشیوشده]