سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شب هم گریست

یکشنبه 86 خرداد 27 ساعت 10:22 عصر

یا رب العالمین رخصت ،یاختم العالمین رخصت
امیر المومنین رخصت ،بانوی عالمین رخصت
رفتی ز پیش دیده ودرجا نشسته ای                          در دیده ام چو اشک به دامان نشسته ای
دست تقدیر چنین رقم زده بود که سهیلی از دیار افلاکیان پا از سرزمین خاکیان برکند .او که تاریخ ساز بزرگ انقلاب بود وبا زندگی پربارشان همگان را در مرتبه آزمون قرار داده بود .آقا تبریک !عروج ملکوتیتان را عرض میکنم ،برا ما هم دعا کنید تا زودتر به اصل برسیم .
آخرین شبتان برای وابستگان وشاگردانتان چه دلگیر ست . بی گمان امشب شبی ست به بزرگی وعظمت عالم .امشب شب هم می گرید .شب ،شب دگریست .زیرا برای زمینیان ،تصور این داغ عظیم بسی دشوار است .
امروز دیدید آقا !چشمان گریانی در بیتتان ارادتشان را به شما ابراز داشتند .
چشمان گریانی که فرزند وار عکستان را نظاره گر بودند ونمیدانم چگونه فردا می خواهند شما را به خانه ابدیتان بدرقه کنند .فردا ،قطعا شما برای همیشه خاموش نمیشوید .جسمتان فقط به آرامش ابدی می رود ولی اثرات شما در سلولهای بدنمان رقم می خورد .تاریخ اسلام هم فردا روز دگری را رقم میزند .روزیکه قلب جهان اسلام می تپد وچشمان آسمانش گریان است .لحظه ها در تب وتابند وجهان گویی در تبحر به سر میبرد .که چه شد؟چه کسی از دیارمان بار سفر بست ؟فقط میدانم وشنیده ام که اگر شماوامثال شما  نبودند،ستمگران بر ما سلطه می یافتند ودر خاموش کردن نور اصلی وجودمان می کوشیدند . واکنون خدایا ما را در تسلای این غم بزرگ را عنایت فرما .بر او توکل می کنیم ،به او پناه می بریم که سرانجام همه به سوی اوست .


نوشته شده توسط : کوثر ملاتبار

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله فاضل لنکرانی
[عناوین آرشیوشده]